امکان دریافت جایزه همراه با بازی از طریق بانک مسکن فراهم شد
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۲۹۷۶
امتداد - ساسان شیردل معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات وارتباطات از طراحی بازی «تبسم» برای مشتریان بانک مسکن خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری امتداد ، ساسان شیردل عضو هیات عامل و معاون مدیر عامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا اعلام کرد: از طریق این بازی طراحی شده مختص مشتریان بانک مسکن، امکان دریافت جوایز نقدی برای مشتریان بانک همراه با بازی و گذران اوقات فراغت در فضای مجازی فراهم شده است.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
سپس کاربر بازی می تواند با ایجادهیجان و پرسش از هریک از بازیکنان نسبت به تغییر، افزایش و یاکاهش آن جایزه در برنامه اقدام کرده و در صورت پذیرش بازیکن ،با ورود شماره کارت، Cvv2، تاریخ انقضا و رمز دوم کارت خود و درخواست صدور قبض برداشت بدون کارت از خودپرداز، مبلغ جایزه را به بازیکن تخصیص دهد.
پس از انجام موفق تراکنش صدور قبض برداشت بدون کارت، شماره قبض مربوطه به همراه رمز آن به بازیکن پیامک می شود و بازیکن می تواند تا تاریخ انقضا قبض مذکور (در متن پیامک درج می شود) از هریک ازخودپردازهای بانک مسکن مبلغ جایزه را برداشت کند.
شیردل تاکید کرد: لازم بذکر است سرویس مذکور تنها برای مشتریان بانک مسکن قابل استفاده است. وی همچنین در خصوص نحوه فعال سازی برنامه تبسم گفت: دریافت آخرین نسخه نرم افزار تبسم برای سیستم های اندروید از طریق سایت بانک مسکن و برای سیستم های غیر اندروید از طریق سیبچه و i apps امکانپذیر است.
در مراحل بعدی لازم است کاربر اقداماتی مبنی بر نصب نرم افزار تبسم، ورود اطلاعات درخواستی و همچنین دریافت کد فعالسازی از طریق پیامک و ورود آن در نرم افزار را انجام دهد. معاون مدیر عامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده از این نرم افزار را بسیار سهل و آسان اعلام کرد و گفت: نحوه استفاده از این نرم افزار به این صورت است که پس از ورود به برنامه و لمس گزینه شروع بازی کاربر می تواند نسبت به ورود اطلاعات هر بازیکن (نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و مبلغ مورد نظر) اقدام کند.
وی افزود: یک نکته مهم در مورد این بازی این است که کاربر بایستی اطلاعات بازیکن، به خصوص شماره تلفن همراه را به دقت وارد کند زیرا شماره قبض برداشت بدون کارت و رمز مربوط به آن به شماره وارد شده پیامک می شود. همچنین برای ورود شماره همراه بازیکن کاربر می تواند از دفترچه تلفن گوشی استفاده کند. از سوی دیگر و براساس قوانین این بازی کاربر می تواند برای بازیکن مبلغ صفر یا پوچ را تخصیص دهد.
در این بازی مبالغ به تومان بوده و کف مبلغ تخصیصی 20 هزار تومان و سقف کل آن200 هزار تومان است. شیردل ادامه داد: نکته دیگری که در این باره باید به آن اشاره کرد این است که کاربر می تواند مبلغ را بصورت دلخواه انتخاب کند وهم می تواند با انتخاب دکمه مربوطه مبلغی را بصورت تصادفی(رندوم) به بازیکن تخصیص دهد. همچنین پس از ورود اطلاعات تمام بازیکنان لیست مربوطه نمایش داده می شود و کاربر می تواند در این صفحه نسبت به ویرایش و مرتب کردن ترتیب بازیکنان اقدام کند.
در این اپلیکیشن با انتخاب گزینه “بزن بریم” بازی آغاز می شود و کاربر می تواندبا ایجاد هیجان نسبت به تغییر مبلغ جایزه بازیکن اقدام کند و در صورت موافقت بازیکن، جایزه را با صدور قبض برداشت بدون کارت به وی تخصیص دهد.
منبع: امتداد نیوز
کلیدواژه: مشتریان بانک مسکن کاربر می تواند تخصیص دهد نرم افزار
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سال 1992، نخستین پیامک یا SMS (مخفف سرویس پیام کوتاه) ارسال شد. متن آن پیام ساده بود: «کریسمس مبارک.» این رویداد تاریخی آغاز یک انقلاب ارتباطی بود که در نهایت نحوه تعامل مردم از طریق تلفن همراه را تغییر داد. فرستنده، نیل پاپورث (Neil Papworth)، مهندس بریتانیایی، پیام را از طریق کامپیوتر به تلفن همراه در شبکه Vodafone ارسال کرد.
پیامک به سرعت تبدیل به روشی محبوب و راحت برای ارسال پیامهای کوتاه مردم به یکدیگر شد. ابتدا پیامک دارای محدودیت 160 کاراکتری در ازای هر پیام بود. این مسئله باعث شد به تدریج ایموجیها و کلمات اختصاری رایج شود مبادا متن پیام از محدوده لغات فراتر رود. با گذشت زمان پیامک تکامل پیدا کرد و پیامهای عکس، پیامهای طولانیتر و حتی پیامهای چندرسانهای را دربر گرفت و نحوه ارتباط مردم با استفاده از دستگاههای تلفن همراه را تغییر داد.
امروزه با وجود ظهور اپلیکیشنهای پیامرسانی فوری مانند واتساپ و تلگرام و... که مبتنی بر اینترنت هستند، پیامک همچنان یک ابزار ارتباطی پرکاربرد تلقی میشود و میلیاردها پیامک ردوبدلشده در روز، همچنان نقش مهمی در برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران و همچنین دریافت اعلانهای مهم در زمینه شغلی و خدماتی ایفا میکند.
***
11 حقیقت جالب در مورد پیامکها عبارتند از
پژوهشها نشان میدهد میانگین زمان پاسخگویی به یک پیام متنی 90 ثانیه است در حالی که میانگین زمان پاسخگویی به یک ایمیل 90 دقیقه است.
نخستین پیامک از فردی به فرد دیگر بین مردم عادی سال 1993 در انگلستان ارسال شد. نرخ باز شدن پیامکهای ارسالی 98 درصد است در مقایسه با نرخ باز شدن ایمیلها که 20 درصد است!
اصطلاح «پیام متنی» نخستین بار در سال 1985 مطرح شد. پیامکها برای ارسال از طریق کانالهای سیگنالی مورد استفاده در تماسهای تلفنی طراحی شده است. پیامک در ابتدا به عنوان بخشی از استانداردهای GSM (سیستم جهانی ارتباطات سیار) طراحی شد.
نخستین گوشی تلفن با قابلیت ارسال پیامک نوکیا 2010 بود که در سال 1994 عرضه شد. سالانه حدود 8.3 تریلیون پیامک در سراسر جهان ارسال میشود!
نخستین سرویس بانکداری مبتنی بر پیامک در سال 1999 توسط MobileOne در سنگاپور راه اندازی شد. پیامک تقریباً توسط همه تلفنهای همراه جهان پشتیبانی میشود که آن را به شکل یک رسانه قابل اتکای ارتباطی جهانی تبدیل کرده است. سال 1996 خودرویی در جهان توسط شرکت BMW تولید شد که دارای قابلیت ارسال پیامک بود. با وجود روشهای مختلف احراز هویت، پیامک همچنان به عنوان شاخص اصلی احراز هویت دو مرحلهای برای افزایش امنیت استفاده میشود.
انتهای پیام/